OPĆI UVJETI I ODREDBE
Euronics Internetska trgovina
Stupanje na snagu: 12.02.2025
I. OPĆE ODREDBE
1. Ovi Opći uvjeti i odredbe (dalje u tekstu „Opći uvjeti“) uključuju prava i obveze društva Vöröskő Ltd. (dalje u tekstu „Prodavatelj“) u vezi Euronics Internetskoj trgovini (dalje u tekstu „Internetska trgovina“) prema kupcima (dalje u tekstu „Kupac“), kao i prava i obveze koje Kupci imaju prema Prodavatelju.
2. Ovi Opći uvjeti odnosi se na sve usluge elektroničke trgovine pružene na području Hrvatske, a koje se odvijaju putem Internetske trgovine kojom upravlja Prodavatelj na internetskoj stranici https://euronics.hr/.
3. Kupovina u Internetskoj trgovini moguća je slanjem narudžbi elektroničkim putem kako je navedeno u ovim Općim uvjetima.
4. Nakon izvršene narudžbe, ugovor se može slobodno i bez posljedica mijenjati ili otkazati do njegovog ispunjenja. To se može učiniti e-poštom.
5. Kupčevu narudžbu u Internetskoj trgovini treba tumačiti kao ponudu za sklapanje ugovora, a ne kao prihvat ponude, kako je definirano Zakonom o obveznim odnosima. (NN br. 35/2005, 41/2008, 125/2011, 78/2015, 29/2018, 126/2021, 114/2022, 156/2022, 145/2023, 155/2023), dalje u tekstu „ZOO“).
6. Jezik ugovora na temelju ovih Općih uvjeta je hrvatski. Prodavatelj nije podložan nikakvom kodeksu ponašanja.
II. KONTAKT PRODAVATELJA
Prodavatelj:
Tvrtka: Vöröskő Ltd.
Sjedište: HU-8200 Veszprém, Pápai út 36, Mađarska.
Izvršni direktori: Zsolt Fazekas i Bálint Fazekas, svaki ovlašten za samostalno i pojedinačno zastupanje
Matični broj: 19-09-513341, upisano u sudski registar u Veszprému
Porezni broj: 10233342-2-19
Registracija u komori: Županijska trgovačka i industrijska komora Veszprém
Registarski broj: VE10233342
Pojedinosti o pružatelju usluga hostinga: Amazon Web Services EMEA SARL
Sjedište pružatelja usluga hostinga: 38 Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg
Internetska stranica pružatelja usluga hostinga:
Kontakt službe za korisnike:
Telefonski broj: +385 1 2064 630
E-pošta: podrska@euronics.hr
Dostupnost službe za korisnike:
Telefonska usluga dostupna je u sljedećim terminima:
Ponedjeljak: 8:00-20:00
Utorak - subota: 9:00-17:30
Nedjelja i blagdani: nije dostupno
Poštanska adresa: HU-8200 Veszprém, Pápai út 36, Mađarska.
Kupac:
1. U korištenju pojmova u ovim Općim uvjetima, Kupac se odnosi na svaku fizičku osobu koja djeluje na tržištu izvan okvira svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti koja posjećuje internetsku stranicu i naručuje u Internetskoj trgovini.
2. Naša usluga dostupna je svakom Kupcu koji prihvati i smatra da su za njega obvezujući ovi Opći uvjeti, Pravila o zaštiti privatnosti i informacije objavljene u Internetskoj trgovini uo uvjetima kupnje.
3. Ovi Opći uvjeti odnose se samo na kupce koji se smatraju potrošačima.
III. REGISTRACIJA
1. Registraciju je moguće izvršiti na Početnoj stranici Internetske trgovine pod izbornikom Registracija/Prijava ispunjavanjem obrasca koji se tamo nalazi ili ispunjavanjem obrasca koji je integriran u procesu plaćanja.
2. Registracija je moguća uz ispravnu adresu e-pošte, ime i prezime i odabranu lozinku. Nakon unosa ovih podataka, registracija je završena, o čemu se šalje poruka o potvrdi na navedenu adresu e-pošte.
3. Registracijom na Internetskoj stranici Kupac izjavljuje da je upoznat i prihvaća odredbe Općih uvjeta i Pravila o zaštiti privatnosti koji su objavljeni na Internetskoj stranici. Kupac je odgovoran za registraciju s adresom e-pošte koju ima pravo koristiti.
4. Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakva kašnjenja u isporuci ili druge probleme i pogreške nastale zbog netočno i/ili neispravno navedenih podataka o Kupcu.
5. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost za štetu nastalu zbog toga što je Kupac zaboravio svoju lozinku ili je ona postala dostupna neovlaštenim osobama bez krivnje Prodavatelja.
6. Postoji mogućnost promjene prethodno spremljenih podataka nakon prijave. Prodavatelj ne snosi nikakvu odgovornost za štetu ili pogreške nastale uslijed promjena registriranih podataka od strane Kupca. Kupac mora obavijestiti Prodavatelja o svim promjenama podataka vezanih uz registraciju.
7. Kupac može izbrisati svoj korisnički račun slanjem e-pošte službi za korisnike. Nakon obrade poruke, korisnički račun se briše. Korisnički podaci Kupca odmah se uklanjaju iz sustava nakon brisanja; međutim, to ne utječe na čuvanje podataka i dokumenata vezanih uz već poslane narudžbe koje je Prodavatelj dužan čuvati u skladu s primjenjivim računovodstvenim propisima, niti ima za posljedicu brisanje takvih podataka. Nakon uklanjanja više ne postoji način za vraćanje podataka. Daljnje informacije o tome sadržane su u Prodavateljevim Pravilima o zaštiti privatnosti.
8. Kupac je odgovoran za čuvanje povjerljivosti korisničkih pristupnih podataka (osobito lozinke). Ako Kupac sazna da je njegovoj lozinki pristupila neovlaštena treća osoba, dužan je odmah promijeniti lozinku, a ako posumnja da treća osoba na bilo koji način koristi lozinku, također je dužan istovremeno obavijestiti Prodavatelja. Kupac je dužan svoje osobne podatke održavati ažurnim te po potrebi obavijestiti Prodavatelja u slučaju da neki podaci postanu netočni kako bi bez odgode oni bili obrisani ili ispravljeni.
IV. PROIZVODI
1. Bitna obilježja i značajke proizvoda te upute za upotrebu proizvoda možete saznati na stranici s informacijama o proizvodu, a detaljna stvarna svojstva proizvoda sadržana su u korisničkom priručniku. Korisnički priručnik uvijek se dostavlja Kupcu – na internetskoj stranici i ako je to propisano zakonom ili je priručnik dostupan unutar pakiranja proizvoda, također u fizičkom obliku.
2. Obveza Prodavatelja za ispunjenje ugovora smatra se ispunjenom čak i ako proizvod ima bolja svojstva od onih navedenih na internetskoj stranici ili u korisničkom priručniku. Korisnički priručnici - ako su obvezni zbog zakonskih odredbi ili su dostupni unutar pakiranja proizvoda koje je pripremio proizvođač - uključeni su uz isporučeni proizvod. Ako imate pitanja u vezi s bilo kojim proizvodom koji se nudi u Internetskoj trgovini, ista možete uputiti Službi za korisnike na broj telefona +385 1 2064 630, ili porukom na adresu e-pošte: podrska@euronics.hr.
3. Cijena proizvoda je maloprodajna cijena proizvoda i uključuje porez na dodanu vrijednost i druge javne namete. Cijena navedena uz proizvode ne uključuje troškove dostave. Međutim, ne naplaćuju se posebni troškovi pakiranja. Cijene proizvoda prikazane su u eurima (€).
4. Prodavatelj zadržava pravo promjene cijena proizvoda dostupnih za narudžbu u Internetskoj trgovini, a izmjena stupa na snagu istovremeno s pojavljivanjem u Internetskoj trgovini. Izmjena ne utječe negativno na cijenu već naručenih proizvoda.
5. U slučaju sniženja cijene između iniciranja plaćanja na internetu bankovnom karticom, slanja elektroničke obavijesti o plaćanju i primitka proizvoda, ne možemo izvršiti povrat novca.
6. Ako je, usprkos svoj pažnji Prodavatelja, uz neke proizvode navedena netočna cijena, osobito ako je očito netočna, npr. znatno drugačija od općeprihvaćene ili procijenjene cijene proizvoda, što uzrokuje uočljiv nesrazmjer ili se eventualno pojavljuje zbog pogreške sustava kao 0,00 € ili ispod 1,00 €, tada Prodavatelj nije obvezan isporučiti proizvod po netočnoj cijeni, ali može ponuditi dostavu po ispravnoj cijeni, pri čemu Kupac može odustati od svoje namjere kupnje. Kupac ima pravo na odustajanje bez potrebe za pružanjem obrazloženja.
7. Prodavatelj prihvaća narudžbu Kupca u Internetskoj trgovini kada Kupac u potpunosti ispuni sva polja potrebna za narudžbu. Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakva kašnjenja u isporuci ili druge probleme i pogreške zbog netočnih i/ili neispravnih podataka koje je za potrebu ispunjenja narudžbe pružio Kupac..
8. Prodavatelj isporučuje samo Narudžbe u količinama prikladnim za kućanstvo. Kupac potvrđuje da Prodavatelj ima pravo za svaki proizvod pojedinačno utvrditi koja se količina kvalificira kao uobičajena količina za kućanstvo. Prodavatelj ima jednostrano pravo utvrđivanja količine. Ako Prodavatelj smatra da sadržaj narudžbe Kupca - uključujući u slučaju kada isti Kupac (registrirani korisnik ili gost korisnik) izvrši nekoliko narudžbi za proizvod na koji se odnosi ograničenje - premašuje uobičajenu količinu za kućanstvo, tada ima pravo smanjiti količinu narudžbe. Kupac također potvrđuje da Prodavatelj ima pravo odrediti maksimalni broj proizvoda koji se mogu staviti u košaricu. Ako Prodavatelj primijeni ovo jednostrano pravo na smanjenje količine proizvoda za isporuku, tada Kupac ima pravo odustati od ugovora.
V. POSTUPAK NARUČIVANJA
Postupak naručivanja putem internetske platforme:
1. Narudžbu je moguće predati nakon registracije prijavom, kao gost korisnik, a Kupac ima mogućnost naručiti i putem svog Google računa.
2. Odabrane proizvode Kupac može staviti u svoju košaricu („Košarica“) pritiskom na gumb „Dodaj u Košaricu“. Nakon stavljanja proizvoda u Košaricu, stranica koja se pojavljuje obavještava Kupca da je Proizvod „uspješno dodan u Košaricu“, kao i o tome postoje li količinska ograničenja vezana uz dostupnost ili količinu Proizvoda. S ove internetske stranice Kupac se može vratiti u Internetsku trgovinu zatvaranjem stranice ili može, pritiskom na „Nastavi na Košaricu“, finalizirati Narudžbu.
3. Tijekom finalizacije Narudžbe, na stranici „Košarica“, Kupac može pregledati sadržaj košarice, naziv odabranog proizvoda, količinu proizvoda i cijenu proizvoda. Sažetak sadržaja Košarice uključuje maloprodajnu cijenu koja se plaća za željeni proizvod i troškove dostave.
4. Pritiskom na gumb „Nastavi na blagajnu“ Kupac prelazi na sučelje potrebno za predaju Narudžbe na jedan od sljedećih načina: bez registracije (navođenjem adrese e-pošte, imena i prezimena), korištenjem Google računa ili u slučaju registracije, uz prethodno postavljenu lozinku i adresu e-pošte.
5. U sljedećem koraku Kupac treba odabrati podatke za dostavu i način dostave kako bi predao Narudžbu.
6. Kupac može zatražiti dostavu Proizvoda na sljedeće načine: dostavom na kućnu adresu, a moguće je i preuzimanje na dostavnom mjestu ili u paketomatu.
• Dostava na kućnu adresu: Ako Kupac odabere ovaj način dostave, potrebno je navesti točnu adresu dostave. Kategorije podataka potrebne za dostavu na kućnu adresu sadržane su u Dodatku 2 ovih Općih uvjeta, a dostupne su i na sljedećoj poveznici https://euronics.hr/mogucnosti-dostave. U slučaju dostave na kućnu adresu postoji i mogućnost preuzimanja rabljenog proizvoda koji predstavlja Otpadnu električnu i elektroničku opremu (dalje u tekstu „rabljeni proizvod“), što Kupac mora posebno zatražiti označavanjem odgovarajuće kućice, a sve kako je opisano detaljnije u odjeljku „VIII. DOSTAVA - NAČINI PREUZIMANJA” u nastavku.
• Preuzimanje na dostavnom mjestu: Ako Kupac odabere ovu opciju, potrebno je na karti odabrati mjesto dostave/paketomat gdje će preuzeti proizvod.
7. Nakon podataka za dostavu, Kupac treba ispuniti podatke za naplatu. Nakon unosa podataka za naplatu, Kupac treba odabrati Način plaćanja.
8. Kupac može platiti:
• bankovnom karticom na internetu (na OTP SimplePay sučelju)
• pouzećem.
9. Nakon odabira Načina plaćanja prikazuje se sažetak Narudžbe Kupca koji sadrži: podatke za dostavu, podatke za naplatu, način plaćanja, naziv proizvoda, količinu, maloprodajnu cijenu proizvoda i uključeni PDV.
10. Kupac ima mogućnost izmjene bilo kojih podataka do predaje Narudžbe. Kupac predaje Narudžbu klikom na gumb „Naručujem“. Prilikom predaje Narudžbe, ponuda Kupca se šalje klikom na gumb „Naručujem“. Dakle, Narudžba se predaje klikom na gumb „Naručujem“ čime se generira obveza plaćanja za Kupca.
U slučaju plaćanja pouzećem, narudžba se predaje klikom na „Naručujem“ što generira obvezu plaćanja za Kupca.
U slučaju internetskog plaćanja bankovnom karticom, klikom na „Naručujem“ za Kupca se generira obveza plaćanja koja se ispunjava nakon što Kupac autorizira plaćanje na OTP SimplePay sučelju. U tom slučaju narudžba je predana nakon izvršenog plaćanja.
11. Kupac može otkazati svoju narudžbu, a ako je narudžba plaćena putem interneta bankovnom karticom, iznos narudžbe će biti vraćen.
VI. ISPRAVAK POGREŠAKA U UNOSU PODATAKA
Kupac ima mogućnost ispraviti pogreške u unosu podataka u bilo kojoj fazi postupka naručivanja i do predaje narudžbe Prodavatelju u Internetskoj trgovini na sučelju za narudžbu (npr. brisanje proizvoda iz košarice klikom na „Izbriši“).
VII. OBVEZA I POTVRDA PONUDE
1. Prodavatelj automatskom e-poštom, odmah, ali najkasnije u roku od 48 sati potvrđuje primitak narudžbe koju je predao Kupac. Potvrda putem e-pošte uključuje podatke koje je Kupac dao tijekom postupka predaje narudžbe ili registracije (npr. informacije o naplati i dostavi), ID oznaku narudžbe, datum narudžbe, popis naručenih proizvoda, njihovu količinu, cijenu proizvoda, troškove dostave i ukupan iznos za plaćanje. Potvrdna e-pošta Prodavatelja ne predstavlja prihvaćanje Kupčeve ponude; ova potvrdna e-pošta obavještava Kupca da je njegova narudžba stigla do Prodavatelja s prijavljenim podacima.
2. Ugovor između ugovornih strana je sklopljen ako Prodavatelj - nakon primitka e-pošte s potvrdom ponude Kupca - u drugoj elektroničkoj poruci (e-pošti) Kupcu pošalje potvrdu o mogućnosti isporuke narudžbe nakon provjere zaliha.
3. Smatra se da su izjave poslane e-poštom dospjele drugoj strani kada postanu dostupne dotičnoj strani.
4. Prodavatelj nije odgovoran za moguću štetu koja može nastati činjenicom da potvrda koju je poslao, zbog razloga izvan njegove kontrole - npr. netočna adresa e-pošte koju je Kupac dao, tehnička ili druga pogreška pružatelja usluge e-pošte - stigne netočno, nečitljivo ili u pretinac neželjene pošte (spam/junk mail); potvrda se i dalje smatra dostupnom Kupcu u tom slučaju. Skrećemo pozornost našim Kupcima da se, s obzirom na gore navedeno, ne preporuča korištenje besplatnih pružatelja usluga e-pošte tijekom postupka narudžbe jer se kod ovih pružatelja često pojavljuju navedene pogreške.
5. U slučaju da Proizvoda nema na zalihi i potrebno ga je naručiti od dobavljača, Kupca ćemo obavijestiti o očekivanom datumu dostave elektroničkom porukom, što Kupac može prihvatiti ili može otkazati narudžbu. U tom slučaju ugovor stupa na snagu danom kada Prodavatelj potvrdi stvarni dan dostave Kupcu, a Kupac prihvati očekivani rok ispunjenja, odnosno ne otkaže narudžbu.
6. Kupac je oslobođen svoje ponude za kupnju proizvoda ako odmah, a najkasnije u roku od 48 sati, od Prodavatelja ne primi potvrdnu e-poštu o izvršenoj narudžbi.
8. Ako je Kupac već predao svoju narudžbu Prodavatelju i primijeti grešku u vezi s podacima u potvrdnoj e-pošti, dužan je obavijestiti Prodavatelja u roku od 1 dana. U tom slučaju Kupac treba otkazati Narudžbu i predati novu narudžbu s točnim podacima.
9. Ako proizvod koji se naručuje nije dostupan u trenutku predaje narudžbe ili se proizvod ne može nabaviti, Prodavatelj zadržava pravo ne prihvatiti narudžbu proizvoda; u tom slučaju ne dolazi do sklapanja ugovora o čemu se obavještava Kupac. U tom slučaju Prodavatelj Kupcu odmah vraća cjelokupnu uplatu.
10. U nepredvidivom neočekivanom slučaju da se dogodi greška u prihvaćanju i potvrđivanju narudžbi zbog greške informatičkog i komunikacijskog uređaja (greška sustava, greška prilikom ažuriranja i sl.), te greškom bude prihvaćena narudžba, služba za korisnike odmah kontaktira Kupca te ga obavještava o ovoj okolnosti, te se s Kupcem konzultira o postupku obrade narudžbe u skladu s primjenjivim zakonima.
VIII. NAČINI DOSTAVE - PREUZIMANJA
Dostava na kućnu adresu
1. Prodavatelj isporučuje naručeni i traženi Proizvod Kupcu na kućnu adresu uz naknadu za dostavu. Prodavatelj obavještava Kupca o naknadi za dostavu tijekom postupka naručivanja.
2. Prodavatelj ima pravo primijeniti različite naknade za dostavu za različite kategorije proizvoda (uključujući, ali ne ograničavajući se na: velike pakete i male pakete).
3. Tijekom određenih razdoblja sniženja, Prodavatelj besplatno dostavlja naručenu i traženu robu na kućnu adresu vlastitim dostavnim vozilom ili korištenjem prijevoznika ako cijena pojedine narudžbe dosegne iznos objavljen u Internetskoj trgovini kao iznos koji osigurava besplatnu dostavu.
4. Prodavatelj je ovlašten jednostrano odrediti uvjete za besplatnu dostavu. Ako Kupac naruči proizvod koji nije obuhvaćen besplatnom dostavom, onda Prodavatelj ima pravo naplatiti naknadu za dostavu u vezi s tom Narudžbom.
5. U slučaju Narudžbi s troškovima dostave, Kupac snosi troškove dostave te je trošak dostave naveden na sažetku narudžbe, na računu i u potvrdnoj e-pošti. Informacije o dostavi možete pronaći u Dodatku 2 ovih Općih uvjeta, te na https://euronics.hr/mogucnosti-dostave .
6. Prodavatelj zadržava pravo promjene naknade za dostavu, a izmjena stupa na snagu istovremeno s pojavljivanjem na Internetskoj stranici. Izmjena ne utječe na cijenu i troškove dostave za već naručene proizvode.
7. Kupac prihvaća da u slučaju dostave kućanskih aparata ili drugih velikih paketa na kućnu adresu, ako specifičnosti nekretnine navedene kao adresa dostave, zbog težine i/ili dimenzija proizvoda, ugrožavaju fizički integritet dostavljača ili stanje nekretnine, dostavna služba koja obavlja dostavu u ime Prodavatelja može odbiti dostavu na tu navedenu adresu. U tom slučaju, ako dostava na kućnu adresu ne bude uspješna zbog takve nepredviđene situacije, Prodavatelj vraća Kupcu cijenu proizvoda i naknadu za dostavu.
8. Kupac potvrđuje da mu je Prodavatelj dužan proizvod staviti na raspolaganje bez odgađanja, a najkasnije u roku od trideset dana nakon sklapanja ugovora, osim ako se ugovorne strane drugačije ne dogovore. U slučaju kašnjenja Prodavatelja, Kupac ima pravo odrediti novi rok, osim ako iz okolnosti slučaja proizlazi da Prodavatelj neće moći ispuniti ugovor ni u tom novom roku. Ako Prodavatelj ne ispuni ugovor u tom novom roku, Kupac ima pravo odustati od ugovora.
Ako je ugovor trebao biti ispunjen u određeno vrijeme prema dogovoru između ugovornih strana - a ne u neko drugo vrijeme - tada Kupac, bez postavljanja novog roka, ima pravo odustati od Ugovora.
9. Vezano uz preuzimanje rabljenog proizvoda, imajte na umu da se ono ne odvija uvijek istovremeno s dostavom novog proizvoda. U nekim slučajevima rabljene proizvode možemo preuzeti i u drugom terminu. Ako kurir ne može odmah preuzeti i izvršiti prijevoz rabljenog proizvoda, o vremenu preuzimanja možete se raspitati u našoj službi za korisnike. Kupac ima mogućnost zatražiti preuzimanje rabljenog proizvoda tijekom postupka narudžbe, u trenutku odabira načina dostave i plaćanja, označavanjem kućice koja se pojavljuje pored „Molim preuzmite rabljeni proizvod“. Kupac može zatražiti preuzimanje samo onog rabljenog proizvoda koji predstavlja istu kategoriju proizvoda kao i novi naručeni proizvod. Ako Kupac ne označi preuzimanje rabljenog proizvoda, nema mogućnosti učiniti tokasnije; kurir neće preuzeti i izvršiti prijevoz rabljenog proizvoda ako nije postojao posebno evidentiran zahtjev za takvim preuzimanjem prilikom naručivanja.
Na temelju navedenog, rabljeni proizvod, pripremljen u stanju spremnom za prijevoz, kurir preuzima besplatno.
Upute za pripremu proizvoda su sljedeće:
Perilicu rublja, perilicu suđa, sušilicu potrebno je isključiti iz mreže, isprazniti, očistiti. Molimo otvorite filtar na prednjoj strani perilice i pustite vodu iz uređaja.
Hladnjak je potrebno isključiti iz mreže, isprazniti, očistiti. Uređaj morate odlediti noć prije uklanjanja.
Štednjak je potrebno isključiti iz mreže, očistiti (ovdje je gusta masna prljavština s unutarnje strane proizvoda uobičajena i to je potrebno očistiti).
Ovi koraci su važni za zaštitu javnog zdravlja i sprječavanje nesreća, a mi možemo izvršiti prijevoz samo ispravno pripremljenog rabljenog proizvoda, isključivo s adrese na kojoj je naručeni proizvod zaprimljen.
11. Preuzimanje rabljenih proizvoda odvija se na sljedeći način: moguće je predati i naručiti prijevoz otpadne električne i elektroničke opreme iz kućanstva samo u istoj količini i pod uvjetom da je takva oprema za istu upotrebu kao kupljena oprema te se predaja može izvršiti isključivo s adrese koja se pojavljuje kao kućna adresa u narudžbi.
IX. NAČINI PLAĆANJA I RAČUN
1. Kupac prilikom predaje narudžbe cijenu proizvoda podmiruje bankovnom karticom. Ako Kupac želi podmiriti cijenu pouzećem, istu može platiti prijevozniku u gotovini/bankovnom karticom.
RAČUN
1. Prodavatelj izdaje elektronički račun Kupcu za potvrdu plaćanja nakon slanja potvrde narudžbe na adresu e-pošte koju je naveo Kupac. Prihvaćanje ovih Općih uvjeta kvalificira se kao suglasnost za prihvaćanje elektroničkih računa.
2. U skladu s tim, predajom narudžbe i prihvaćanjem ovih Općih uvjeta, Kupac izričito pristaje da Prodavatelj izdaje elektronički račun koji je u skladu s važećim zakonima, te da ga preuzima sa svog korisničkog računa ili iz elektroničke pošte koja sadrži račun. Elektronički račun na korisničkom računu Kupca dostupan je najmanje onoliko koliko je to određeno važećim zakonima.
3. Elektronički račun koji izdaje Prodavatelj ima vremenski žig i digitalno je potpisan od strane NETLOCK Kft. (www.netlock.hu) u ime Prodavatelja. Elektronički izdan elektronički račun je knjigovodstvena isprava koja je u potpunosti u skladu s računovodstvenim i poreznim zakonodavstvom. Izvorni elektronički račun, kao elektronički izdana knjigovodstvena isprava, vjerodostojno potvrđuje postojanje prava i obveza vezanih uz plaćanje poreza.
4. Sukladno navedenom, Kupac koji naruči elektroničkim putem, a želi proizvod primiti putem dostave (paketomat, dostava na kućnu adresu), uvijek dobiva elektronički račun o narudžbi.
5. Izdani elektronički račun ispunjava uvjete koji su propisani u primjenjivim propisima.
X. PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
1. Pravo na jednostrani raskid ugovora navedeno u ovom članku primjenjuje se isključivo na fizičke osobe koje djeluju na tržištu izvan svoje trgovačke, poslovne, obrtničke ili profesionalne djelatnosti, a koje kupuju, naručuju, primaju, koriste robu, a primatelji su komercijalne komunikacije i ponuda vezanih uz robu.
2. Kupac ima pravo, ne navodeći razloge za to, jednostrano raskinuti ugovor najkasnije u roku od četrnaest (14) dana, (i) od dana kada mu je roba predana u posjed ili (ii) ako je jednom narudžbom naručio više komada robe koji trebaju biti isporučeni odvojeno odnosno ako je riječ o robi koja se dostavlja u više komada ili više pošiljki, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed zadnji komad ili zadnja pošiljka robe ili (iii) ako je ugovorena redovita isporuka robe kroz određeni period, rok započinje teći od dana kada je predan u posjed prvi komad ili prva pošiljka robe.
3. Kupac također ima pravo iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid između datuma ugovora i datuma primitka robe.
4. Kupac nema pravo na jednostrani raskid ugovora u sljedećim slučajevima:
• ako je predmet ugovora isporuka zapečaćenih audiosnimaka ili videosnimaka odnosno računalnih programa, koji su otpečaćeni (tj. Kupac je otvorio pakiranje) nakon isporuke;
• predmet ugovora roba koja je izrađena po specifikaciji Kupca ili koja je jasno prilagođena Kupcu;
• predmet ugovora zapečaćena roba koja zbog zdravstvenih ili higijenskih razloga nije pogodna za vraćanje, ako je bila otpečaćena nakon dostave (npr. slušalice).
• predmet ugovora isporuka digitalnog sadržaja koji nije isporučen na materijalnom nosaču podataka, ako je ispunjenje ugovora započelo uz izričit prethodni pristanak Kupca te uz njegovu potvrdu da je upoznat s činjenicom da će time izgubiti pravo na jednostrani raskid ugovora nakon početka ispunjenja.
5. Ako Kupac želi iskoristiti svoje pravo na jednostrani raskid, mora poslati nedvosmislenu izjavu o svojoj namjeri da raskine ugovor (na primjer poštom ili slanjem izjave putem e-pošte) Prodavatelju koristeći podatke za kontakt navedene na početku ovih Općih uvjeta, na sljedeće načine:
1. izjavu uputiti našoj službi za korisnike
2. ili slanjem izjave o jednostranom raskidu u naše skladište (adresa: EURONICS WAREHOUSE, HU-2225 Üllő K-Sped krt. 28. Hrsz.: 3757, Mađarska)
U tu svrhu Kupac može upotrijebiti obrazac izjave za jednostrani raskid ugovora koji dostupan putem sljedeće poveznice: https://euronics.hr/otkaz. Kupac ostvaruje pravo na jednostrani raskid ugovora u roku ako izjavu o raskidu pošalje Prodavatelju prije isteka roka navedenog gore pod 2.
6. Na Kupcu je teret dokaza da je iskoristio svoje pravo na jednostrani raskid u skladu s ovim odredbama. Prodavatelj odmah potvrđuje primitak Kupčeve izjave o raskidu e-poštom.
7. U slučaju pisanog jednostranog raskida, smatrat će se da je izvršeno na vrijeme ako Kupac pošalje svoju izjavu Prodavatelju prije isteka roka. U slučaju obavijesti putem pošte uzima se u obzir datum slanja pošte, a u slučaju obavijesti e-poštom, vrijeme slanja e-pošte uzima se u obzir od strane Prodavatelja za izračun roka.
8. U slučaju jednostranog raskida ugovora od strane Kupca, on mora bez nepotrebnog odgađanja vratiti naručeni Proizvod na sljedeću adresu, ali najkasnije u roku od 14 dana od slanja izjave o raskidu: EURONICS WAREHOUSE, HU-2225 Üllő K-Sped krt. 28. Hrsz.: 3757, Hungary. Ako se izjava šalje u naše skladište kao što je opisano pod 5., roba se može poslati zajedno s izjavom.
9. Rok se smatra ispunjenim ako Kupac pošalje (poštom ili preda kuriru kojeg je naručio) proizvod prije isteka roka od 14 dana.
10. Trošak povrata proizvoda na adresu Prodavatelja snosi Kupac. Prodavatelj može organizirati povrat, no troškove povrata koji organizira Prodavatelj snosi Kupac; u tom slučaju Prodavatelj ne preuzima troškove povrata od Kupca, samo pruža podršku kako se Kupac ne bi morao baviti organizacijom povrata. Kupčev odgovarajući zahtjev za podršku treba poslati Službi za korisnike Prodavatelja.
11. Prodavatelj ne može prihvatiti način povrata proizvoda koji bi zahtijevao plaćanje troškova dostave (poštarine) pouzećem (tj. po primitku Prodavatelja). Osim troška povrata proizvoda, Kupac ne snosi nikakve druge troškove povezane s jednostranim raskidom ugovora.
12. Ako Kupac jednostrano raskine ugovor, Prodavatelj je dužan odmah, a najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka Kupčeve izjave o raskidu ugovora, izvršiti povrat svih protučinidbi koje je Kupac platio, uključujući i troškove slanja (dostave), osim dodatnih troškova koji su nastali jer je Kupac odabrao vrstu dostave koja nije najjeftinija standardna isporuka koju nudi Prodavatelj. Prodavatelj ima pravo zadržati povrat dok ne primi proizvod natrag ili dok Kupac vjerodostojno ne dokaže da ga je vratio: Prodavatelj uzima u obzir raniji datum.
13. Tijekom povrata, Prodavatelj koristi isti način plaćanja koji je korišten u izvornoj transakciji, osim ako Kupac nije izričito pristao koristiti drugi način plaćanja; Kupac ne snosi nikakve dodatne troškove zbog takvog dogovorenog načina povrata.
14. Kupac se može smatrati odgovornim za amortizaciju proizvoda samo ako je do nje došlo zbog rukovanja koje nije bilo potrebno za utvrđivanje prirode, karakteristika i funkcioniranja proizvoda.
XI. ODGOVORNOST ZA MATERIJALNE NEDOSTATKE I KOMERCIJALNO JAMSTVO
I. Odgovornost za materijalne nedostatke, odnosno zakonsko jamstvo
1. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke u skladu s hrvatskim Zakonom o obveznim odnosima (NN br. 35/2005, 41/2008, 125/2011, 78/2015, 29/2018, 126/2021, 114/2022, 156/2022, 145/2023, 155/2023), čl. 399.a- 423.
2. Prodavatelj odgovara za materijalne nedostatke stvari koje je ona imala u trenutku prijelaza rizika na Kupca (odnosno predaja stvari Kupcu), bez obzira je li mu to bilo poznato. Prodavatelj odgovara i za one materijalne nedostatke koji se pojave nakon predaje stvari Kupcu ako su posljedica uzroka koji je postojao prije toga.
Slijedom toga, rok odgovornosti za materijalne nedostatke (poznat i kao zakonsko jamstvo) počinje teći od stvarnog ispunjenja obveze, odnosno od predaje stvari Kupcu.
3. Odredbe o odgovornosti za materijalne nedostatke primjenjuju se i na pokretnu stvar u koju je ugrađen digitalni sadržaj ili digitalna usluga ili su povezani tako da bi odsutnost tog digitalnog sadržaja ili te digitalne usluge onemogućila funkcioniranje te stvari i koji se isporučuju na temelju ugovora o kupoprodaji, neovisno o tome isporučuje li takav digitalni sadržaj ili digitalnu uslugu Prodavatelj ili treća strana („stvar s digitalnim elementima“).
4. Kupac nije obvezan pregledati stvar nakon primitka, ali je obvezan obavijestiti Prodavatelja o postojanju vidljivih nedostataka u roku od dva mjeseca od dana kad je otkrio nedostatak, a najkasnije u roku od dvije (2) godine od primitka.
Ako se nakon primitka stvari od strane Kupca pokaže da stvar ima neki nedostatak koji se nije mogao otkriti uobičajenim pregledom prilikom preuzimanja stvari, Kupac je dužan, pod prijetnjom gubitka prava, o tom nedostatku obavijestiti Prodavatelja u roku od dva mjeseca računajući od dana kad je nedostatak otkrio. Prodavatelj ne odgovara za nedostatke koji se pokažu pošto proteknu dvije godine od predaje stvari.
Međutim, Kupac ne gubi pravo da se pozove na neki nedostatak i kad nije ispunio svoju obvezu da u određenom roku obavijesti Prodavatelja o postojanju nedostatka, a i kad se nedostatak pokazao tek nakon proteka dvije godine, ako je taj nedostatak bio poznat Prodavatelju ili mu nije mogao ostati nepoznat.
5. Navedeno se odnosi na robu prodanu na temelju ugovora o kupoprodaji sklopljenog u skladu s ovim Općim uvjetima.
Materijalni nedostatak postoji u slučajevima propisanim člankom 401. Zakona o obveznim odnosima, npr.:
- ako stvar ne odgovara opisu, vrsti, količini i kvaliteti odnosno nema funkcionalnost, kompatibilnost, interoperabilnost i druge značajke kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
- ako stvar nije prikladna za bilo koju posebnu namjenu za koju je potrebna kupcu i s kojom je kupac upoznao prodavatelja najkasnije u trenutku sklapanja ugovora te u odnosu na koju je prodavatelj dao pristanak,
- ako stvar nije isporučena sa svom dodatnom opremom i uputama, uključujući upute za instalaciju, kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji ili
- ako stvar nije isporučena s ažuriranjima kako je utvrđeno ugovorom o kupoprodaji
- ako stvar ne odgovara količini ili nema ona svojstva i druge značajke, uključujući one koje se odnose na trajnost, funkcionalnost, kompatibilnost i sigurnost, koji su uobičajeni za stvar iste vrste i koje kupac može razumno očekivati s obzirom na prirodu stvari te uzimajući u obzir sve javne izjave koje su dali prodavatelj ili druge osobe u prethodnim fazama lanca transakcija, uključujući proizvođača, ili koje su dane u njihovo ime, osobito u oglašavanju ili označivanju
- ako je stvar za koju je bilo predviđeno da je instalira odnosno montira kupac nepravilno instalirana odnosno montirana od strane kupca, a nepravilna instalacija odnosno montaža posljedica je nedostatka u uputama koje je dostavio prodavatelj ili, u slučaju stvari s digitalnim elementima, koje je dostavio prodavatelj ili dobavljač digitalnog sadržaja ili digitalne usluge.
Potpuni popis materijalnih nedostataka nalazi se u članku 401. Zakona o obveznim odnosima.
7. Dodatna pravila o ažuriranjima za stvari s digitalnim elementima:
Nadalje, u ugovorima o kupoprodaji stvari s digitalnim elementima kojima je predviđena jednokratna isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge Prodavatelj je dužan obavijestiti Kupca o ažuriranjima, uključujući sigurnosna ažuriranja koja su potrebna da stvar ostane bez nedostatka, te mu osigurati ažuriranja tijekom razdoblja unutar kojeg to Kupac može razumno očekivati s obzirom na vrstu i svrhu stvari i digitalnih elemenata te uzimajući u obzir okolnosti i prirodu ugovora o kupoprodaji.
Obveza osiguranja ažuriranja kako je opisano gore kod ugovora o kupoprodaji kojim je predviđena kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja ili digitalne usluge na rok dulji od dvije godine traje do isteka razdoblja za koji je ugovorena isporuka, a kod ugovora kod kojih je kontinuirana isporuka ugovorena na dvije godine ili kraće razdoblje obveza osiguranja ažuriranja traje dvije godine od trenutka prijelaza rizika na Kupca.
Ako Kupac u razumnom roku ne instalira ažuriranja koja su mu isporučena u skladu sa gornjim stavcima, Prodavatelj nije odgovoran za nedostatak koji proizlazi isključivo iz propuštanja instalacije ažuriranja, ako je obavijestio Kupca o raspoloživosti ažuriranja i posljedicama propuštanja da ga instalira te ako propuštanje instalacije ili nepravilna instalacija ažuriranja od strane Kupca nisu posljedica nedostataka u uputama za instalaciju koje su dostavljene Kupcu.
Prodavatelj ne odgovara za gore navedene nedostatke ako je, u trenutku sklapanja ugovora, Kupac bio posebno obaviješten da određeno obilježje stvari odstupa od kriterija koji se koriste za određivanje nedostataka navedenih gore i ako je Kupac to izričito i zasebno prihvatio prilikom sklapanja ugovora.
8. Ako je ugovorom predviđena kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja na rok dulji od dvije godine, Prodavatelj je odgovoran za nedostatke digitalnog sadržaja koji se pojave u razdoblju u kojem se digitalni sadržaj treba isporučivati na temelju ugovora o kupoprodaji.
Ako je ugovorom predviđena kontinuirana isporuka digitalnog sadržaja tijekom određenog razdoblja koje je kraće od gore navedenog razdoblja, Prodavatelj je odgovoran za nedostatke digitalnog sadržaja koji se pojave u roku od dvije godine od trenutka prijelaza rizika.
9. Odredbe o odgovornosti za materijalne nedostatke ne primjenjuju se ako je njihov uzrok nastao nakon što je stvar predana Kupcu, a nedostaci su nastali radnjama Kupca, npr. ako je nedostatak uzrokovan:
• nepravilnim rukovanjem(osim ako je rukovanje izvršio Prodavatelj ili njegov kurir ili ako se nepravilno rukovanje može povezati s greškom u korisničkom priručniku)
• pogrešna upotreba, zanemarivanje odredbi u korisničkom priručniku,
• nepropisno skladištenje ili oštećenje robe od strane Kupca,
• prirodna katastrofa.
10. Kupac koji je pravodobno i uredno obavijestio Prodavatelja o materijalnom nedostatku ovlašten je:
1. izabrati između popravka (odnosno uklanjanja nedostatka) i zamjene stvari, osim ako bi odabrani način uklanjanja nedostatka bio nemoguć ili ako bi njime u odnosu na drugi način uklanjanja nedostatka Prodavatelju nastali nerazmjerni troškovi uzimajući u obzir sve okolnosti, a osobito vrijednost stvari bez nedostatka, značaj nedostatka i pitanje može li se popravak odnosno zamjena obaviti bez znatnih neugodnosti za Kupca.
2. ako Prodavatelj nije uklonio nedostatak, ili je to odbio učiniti ili nije uklonio nedostatak u skladu s člankom 410.a stavcima 2. i 3. Zakona o obveznim odnosima, ako nedostatak postoji unatoč pokušaju Prodavatelja da ga ukloni odnosno ako je Prodavatelj izjavio da neće ukloniti nedostatak ili iz okolnosti očito proizlazi da neće ukloniti nedostatak u razumnom roku ili bez znatnih neugodnosti za Kupca te ako je nedostatak tako ozbiljan da opravdava trenutačno sniženje cijene ili raskid ugovora, Kupac može po vlastitom izboru zahtijevati razmjerno sniženje cijene ili raskinuti ugovor. Kupac nema pravo na raskid ugovora ako je nedostatak neznatan. Teret dokaza da je nedostatak neznatan je na Prodavatelju.
11. Popravak ili zamjena - uzimajući u obzir prirodu stvari i svrhu za koju je Kupcu ta stvar bila potrebna – provode se u razumnom roku. Tijekom popravka mogu se ugraditi samo novi dijelovi.
12. Ako prilikom prvog popravka stvari unutar jamstvenog roka Prodavatelj utvrdi da je stvar nepopravljiva, osim ako ga Kupac drugačije ne uputi, Prodavatelj je dužan stvar zamijeniti. Ako zamjena nije moguća, Prodavatelj će Kupcu izvršiti povrat cijene navedene na računu u roku od 14 dana.
13. Ako zamjena stvari nije moguća, Prodavatelj će Kupcu izvršiti povrat cijene navedene na računu.
14. Troškove vezane uz ispunjenje zahtjeva za popravak ili zamjenu stvari s nedostatkom snosi Prodavatelj.
15. Prodavatelj se oslobađa obveza prema odredbama o odgovornosti za materijalni nedostatak samo ako dokaže da je uzrok nedostatka nastao nakon predaje stvari djelovanjem Kupca.
KOMERCIJALNO JAMSTVO
Prodavatelj nudi komercijalno jamstvo za stvari koje prodaje u roku navedenom u opisu proizvoda na Internetskoj stranici, a koji može biti duži od roka propisanog za gore opisanu odgovornost za materijalne nedostatke i propisanog Zakonom o obveznim odnosima. Prodavatelj obavještava o jamstvenom roku za pojedine proizvode u opisu proizvoda na Internetskoj stranici.
XIII. POSEBNA PRAVILA ZA DIGITALNI SADRŽAJ:
Prodavatelj također može prodavati digitalni sadržaj, tj. podatke proizvedene i isporučene u digitalnom obliku (uključujući softver, filmove, računalne igre itd., dalje u tekstu „digitalni sadržaj“). U slučaju prodaje takve robe, Kupac potvrđuje da će se pravila o odgovornosti za materijalne nedostatke i komercijalno jamstvo tumačiti prema specifičnoj prirodi digitalnog sadržaja.
XIV. AUTORSKA PRAVA
1. Internetska stranica i Internetska trgovina zaštićeni su autorskim pravom. Prodavatelj posjeduje autorska prava ili je ovlašteni korisnik svih sadržaja prikazanih tijekom pružanja usluga putem Internetske stranice i putem usluga dostupnih putem Internetske stranice: svako autorsko djelo i drugo intelektualno vlasništvo (uključujući sve grafike i druge materijale, izgled Internetske stranice).
2. Dopušteno je spremanje ili ispis sadržaja Internetske stranice/Internetske trgovine na fizičke ili druge nosače podataka za osobnu upotrebu ili uz prethodnu pisanu suglasnost Prodavatelja. Korištenje izvan osobne upotrebe – kao što je pohranjivanje u bazi podataka, prijenos, objavljivanje ili stavljanje na raspolaganje za preuzimanje, komercijalizaciju – moguće je samo uz prethodnu pisanu suglasnost Prodavatelja.
3. Osim prava izričito navedenih u ovim Općim uvjetima, registracija i upotreba Internetske stranice/Internetske trgovine ili bilo koja odredba ovih Općih uvjeta ne daje Kupcu nikakvo pravo korištenja bilo kojeg trgovačkog naziva ili žiga koji se pojavljuje na sučelju Internetske stranice/Internetske trgovine. Korištenje ili iskorištavanje ovih intelektualnih radova izvan prikaza potrebnog za namjeravanu upotrebu Internetske stranice, privremene reprodukcije potrebne za to, te izrada privatnih kopija nije dopuštena bez prethodnog pisanog odobrenja Prodavatelja.
XV. RJEŠAVANJE PRIGOVORA
Rješavanje prigovora
1. Kupac može podnijeti svoj prigovor potrošača vezano uz proizvod ili aktivnost Prodavatelja koristeći sljedeće podatke za kontakt:
Podaci za kontakt službe za korisnike:
Telefon: +385 1 2064 630
E-pošta: podrska@euronics.hr
Služba za korisnike dostupna je putem telefona u sljedećim terminima:
Ponedjeljak: 8:00-20:00
Utorak - Subota: 9:00-17:30
Nedjelja i blagdani: zatvoreno
Poštanska adresa: Pápai út 36, HU-8200 Veszprém, Mađarska
2. Usmeno podnesen prigovor putem telefona Prodavatelj evidentira dodjeljivanjem jedinstvenog identifikacijskog broja, koji omogućuje praćenje prigovora. Prodavatelj je dužan taj broj priopćiti Kupcu.
U slučaju kada je Kupac podnio pisani prigovor, Prodavatelj je dužan bez odgode pisanim putem, poštom ili e-poštom, potvrditi primitak prigovora.
3. Prodavatelj je dužan istražiti pisani prigovor i na njega sadržajno odgovoriti u roku od 15 dana od dana njegova zaprimanja te osigurati da odgovor stigne do Kupca. Ako Prodavatelj odbije prigovor, dužan je u sadržajnom odgovoru o odbijanju obrazložiti svoje stajalište.
4. Prodavatelj je dužan čuvati evidenciju o prigovoru i kopiju odgovora u razdoblju od jedne godine.
Ako potrošački spor između Prodavatelja i Kupca ne bude riješen pregovorima s Prodavateljem, Kupcu su dostupne sljedeće mogućnosti:
- Podnošenje pisanog prigovora Državnom inspektoratu u skladu sa člankom 142. Zakona o zaštiti potrošača: Pisani prigovor uzima se u obzir samo ako je Kupac prethodno pokušao riješiti problem putem pisanog prigovora Prodavatelju. Podaci za kontakt Državnog inspektorata dostupni su ovdje: Državni inspektorat Republike Hrvatske - Područni uredi - dežurne inspekcije Prigovor se također može podnijeti putem internetskog obrasca na sljedećoj poveznici: Državni inspektorat Republike Hrvatske - Podnošenje prijava.
- Odbor za mirenje: Kupac može pokrenuti postupak pred Odborom za mirenje u Budimpešti (BBT) radi mirnog rješavanja potrošačkog spora koji se odnosi na kvalitetu i sigurnost proizvoda, primjenu pravila o odgovornosti za proizvode, kao i pitanja vezana uz sklapanje i ispunjenje ugovora:
Budapest Conciliation Board (BBT)
Adresa: HU-1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Poštanska adresa: HU-1253 Budapest, Pf. 10.
Adresa e-pošte: bekelteto.testulet@bkik.hu
Telefonski broj: +36 (1) 488-2131
- S obzirom na to da Prodavatelj ima sjedište u Mađarskoj, Odbor za mirenje u Budimpešti (BBT) nadležno je tijelo za postupanje u prekograničnim potrošačkim sporovima koji se odnose na ugovore o prodaji ili pružanju usluga između potrošača i trgovaca sklopljenih putem interneta.
- Obratiti se Europskom potrošačkom centru u Hrvatskoj, tijelu koje daje savjete i osigurava informacije o prekograničnoj kupovini te pomaže potrošačima u suradnji s drugim Europskim potrošačkim centrima u rješavanju prekograničnih pritužbi i sporova. Podaci za kontakt su: Nacionalna kontaktna točka - Hrvatska, Ulica grada Vukovara 78, 10000 Zagreb, telefonski broj: 00385 1 6109 439, e-pošta: ECC-CROATIA@MINGOR.HR. Napominjemo da ovo nije tijelo za alternativno rješavanje sporova (ADR), već kontaktna točka za dodatne informacije.
- Iskoristiti postupak za rješavanje sporova koji nudi platforma za internetsko rješavanje sporova kojom upravlja Europska komisija za rješavanje spora s Prodavateljem. Platforma za internetsko rješavanje sporova dostupna je na sljedećoj adresi: http://ec.europa.eu/odr Budući da će Europska platforma za internetsko rješavanje sporova biti ukinuta, posljednji datum za podnošenje novih pritužbi na platformi za internetsko rješavanje sporova je 20. ožujka 2025. godine, no platformu će i dalje biti moguće upotrebljavati do 19. srpnja 2025. godine za pritužbe podnesene do 20. ožujka 2025. godine.
- Sudski postupak: Kupac može pokrenuti postupak pred sudom po vlastitom izboru: pred hrvatskim sudom u mjestu prebivališta Kupca ili pred sudom u Mađarskoj, gdje je sjedište Prodavatelja.
XVI. OSTALE ODREDBE
1. Kupac koristi Internetsku stranicu i Internetsku trgovinu isključivo na vlastiti rizik i prihvaća da Prodavatelj nije odgovoran za bilo kakvu imovinsku i neimovinsku štetu nastalu tijekom korištenja, osim za odgovornost u slučajevima namjere, grube nepažnje ili kaznenih djela, kao i odgovornost za kršenje ugovora koje šteti životu, fizičkom integritetu i zdravlju.
2. Prodavatelj isključuje svu odgovornost za ponašanje korisnika Internetske stranice i Internetske trgovine. Kupac je u potpunosti i isključivo odgovoran za svoje ponašanje, a u takvim slučajevima, Prodavatelj u potpunosti surađuje s nadležnim tijelima koja provode postupke u cilju otkrivanja prekršaja.
3. Stranice Prodavatelja mogu sadržavati poveznice (poput: Facebook, Google, SimplePay) koje vode na stranice drugih pružatelja usluga. Prodavatelj nije odgovoran za prakse u pogledu privatnosti ili druge aktivnosti tih pružatelja usluga.
4. Ako Kupac primijeti neprikladan sadržaj na Internetskoj stranici, dužan je odmah obavijestiti Prodavatelja. Ako Prodavatelj u dobroj vjeri smatra obavijest opravdanom, ima pravo odmah ukloniti informacije ili ih izmijeniti.
5. Kupovina na Internetskoj stranici podrazumijeva da je Kupac upoznat s tehničkim i tehnološkim ograničenjima interneta te prihvaća mogućnost pogrešaka povezanih s tom tehnologijom.
XVII. Završne odredbe:
1. Prodavatelj ima pravo jednostrano izmijeniti odredbe ovih Općih uvjeta i njegovih Dodataka u bilo kojem trenutku.
2. Prodavatelj obavještava svoje Kupce o izmjenama putem sučelja Internetske stranice i Internetske trgovine.
3. U pitanjima koja nisu uređena ovim Općim uvjetima, mjerodavne su odredbe hrvatskog zakonodavstva koje se odnose na odnos s Kupcem kao potrošačem, a posebice Zakon o zaštiti potrošača i Zakon o obveznim odnosima.
4. Preuzimanje Općih uvjeta u PDF formatu moguće je klikom ovdje.
5. Dodaci ovim Općim uvjetima:
II. Informacije o dostavi na kućnu adresu
III. Informacije o jednostranom raskidu ugovora i obrazac za izjavu o jednostranom raskidu
Veszprém, 12.02.2025